NIEUWSBERICHTEN

Data WREN certificeringsbijeenkomsten bekend

Voor de kooikers met een ringmachtiging zijn in afstemming met het vogeltrekstation vanuit de WREN 2 certificeringsbijeenkomsten gepland op zaterdagmiddag 30 oktober (Kloosterkooi Weerribben) en op zaterdagmiddag 15 januari (Bakkerswaal). Het aantal deelnemers is gemaximeerd op 9 per bijeenkomst. Aanmelden kan via de site van het Vogeltrekstation of via onderstaande link.
Speciaal voor kooikers die willen gaan ringen is een aspiranten bijeenkomst gepland op zaterdagmiddag 4 december op eendenkooi ’t Zand. Er is ruimte voor maximaal 15 deelnemers. Aanmelden kan via de site van het Vogeltrekstation of via onderstaande link.

Hieronder de links naar de aanmeldformulieren voor de certificeringsbijeenkomsten van de WREN.
30 oktober: https://vogeltrekstation.nl/nl/aanmelden-wren-eenden-certificering-30-oktober-2021#overlay-context=
15 januari: https://vogeltrekstation.nl/nl/agenda/eendenkooi-certificering-zaterdag-15-januari-2022
Aspiranten dag 4 december: https://vogeltrekstation.nl/nl/aanmelden-aspiranten-dag-eenden-wren-zaterdag-4-december-2021#overlay-context=nl/aanmelden-wren-eenden-certificering-15-januari-2022